Zorggarage iets voor jou?

Wij bieden plaats aan kwetsbare mensen, met een vergrote afstand tot de arbeidsmarkt en de maatschappij. Dit betekent dat het überhaupt al lastig is om bijvoorbeeld een opleiding en/of stage te beginnen, laat staan voltooien. Dit terwijl zij veel in hun mars hebben! De Zorggarage is daarom een plek waar eenieder zijn rol heeft. Een bijzondere stichting waar mensen centraal staan, waar werkplezier bovenaan de agenda staat en waar leren van vaardigheden en bieden van goede begeleiding hand in hand gaan. Er wordt dus echt stevig gesleuteld, aan zowel auto als mens. Een plek waar onze cliënten (liever: Zorgmonteurs) mógen falen, waar ze een steuntje in de rug krijgen in plaats van een preek van de baas. Onze Zorgmonteurs krijgen veel verantwoordelijkheid, mogen zelf meebeslissen over de aanpak van projecten en krijgen de ruimte om zichzelf te ontwikkelen. Dit doen we onder andere door een veelvoud aan uitdagende projecten en een diversiteit aan auto’s te bieden.

Wil je weten of Stichting de Zorggarage ook voor jou een goede plek is om jezelf te ontwikkelen?

Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op, door een mailtje te sturen op ons e-mailadres.