Hulp van andere

Wij van stichting De Zorggarage worden altijd erg blij als we mensen kunnen enthousiasmeren met hetgeen wij hier in Sterksel doen.   Op de eerste plaats zijn onze activiteiten natuurlijk gericht op de mensen die ondersteuning kunnen gebruiken. Maar we vinden het zeker tof als mensen blij worden met wat wij doen. Helemaal als zij een steentje bijdragen om onze structurele begeleiding naar een hoger plan te tillen.
Twiglers uit het gezellige Den Bosch is bijvoorbeeld een van de bedrijven die onze stichting een warm hart toedraagt. Deze organisatie houdt zich dagelijks bezig met de online dienstverlening van 49 niche vacaturesites en combineert daarmee het beste van twee werelden: vacaturesites en uitzendbureaus.

Om de beoogde doelstellingen te bereiken, heeft Twiglers enorm veel ict-expertise in huis. De organisatie dient tenslotte volledig op de hoogte te zijn van de meest innovatieve en efficiënte technologieën. Een vakgebied waarin wij van De Zorggarage helemaal niet in thuis zijn. Om te zorgen dat we online goed vertegenwoordigd zijn en snel gevonden kunnen worden, zet Twiglers iedere maand kosteloos haar knowhow in om voor ons de puntjes op de ‘i’ te zetten.

Het bedrijf laat weten eerlijke en authentieke initiatieven als stichting De Zorggarage graag te willen aanmoedigen. “Wij erkennen het belang van zinvolle dagbesteding in een prettige omgeving, waarin tevens ruimte is voor een luisterend oor en het stimuleren van sociale vaardigheden.”

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.